Конспект уроку з геометрії у 8 класі “Чотирикутники”

До Вашої уваги урок узагальнення і систематизації знань з теми “Чотирикутники” – 8 клас

Тема        Чотирикутники.

Мета: узагальнити і систематизувати знання учнів про чотирикутники, їх властивості та ознаки;  формувати в учнів здатність самостійно аналізувати ситуацію, уміння використовувати набуті знання, швидко адаптуватися до нових умов, вміння раціонально використовувати час; розвивати активність, геометричну уяву, інтерес до геометрії; виховувати згуртованість, почуття товариськості, взаємодопомоги.

Форми та  методи роботи: «асоціативний кущ», круги Ейлера, робота у парах, самостійна робота.

Обладнання: завдання для індивідуальної роботи, круги Ейлера для роботи в парах, підручник М. І. Бурда , Н. А. Тарасенкова «Геометрія-8».

Тип уроку: узагальнення і систематизація знань, вмінь та навичок.

ХІД УРОКУ:

І. Організаційний момент.

Повідомлення теми і мети уроку.

ІІ. Узагальнення і систематизація знань.

Повторення означень.

розробка уроку, схема

Повторення властивостей. (За допомогою кругів Ейлера записати властивості чотирикутників та виділити спільне.)

Безымянный

БезымянныйБезымянныйБезымянный

Властивості трапеції.

Фізкульхвилинка.

ІІІ. Розв’язування задач, що сприяють узагальненню навчального матеріалу.

№217, 314. (дві групи учнів розв’язують задачі самостійно)

Розв ’язування задач за готовими малюнками. 

Безымянный

Учні виконують завдання на окремих аркушах і здають для перевірки. Після чого відбувається перевірка з обговоренням, по одному учню від кожного варіанта записують розв’язання на дошці.

ІV. Хвилинка розвантаження.

1. Попарно хоч і рівні сторони мої

    І паралельні, я, однак, в печалі,-

    Бо мої діагоналі

    Не завжди рівні…

2. Мої не рівні з давнини діагоналі.

    Та під кутом прямим

    Перетинаються вони

    У центрі у моїм.

3. Чотири сторони у мене,а з них

    Дві довші, а дві коротші.

    Кути мої усі прямі.

    У мене рівні теж діагоналі.

Розібрати розв’язки задач №217 і 314.

V. Підведення підсумків, д/з. повт. § 1 – 9, створити презентацію до теми «Чотирикутник». Розв’язати  № 333.

Конспект уроку з геометрії у 8 класі “Чотирикутники”: 2 коментаря

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *