Кінець третьої чверті ми відзначили захистом колективного проекту з математики, присвяченого числам Фібоначчі та Золотому перерізу.
Весь клас збирав матеріал для цього проекту, а в результаті получилась цікава розповідь із зовсім несподіваними фактами! Мабуть більше за все глядачам запам’яталися кролики!
Справа у тому, що Фібоначчі досліджував свій ряд чисел саме завдяки задачі про кроликів (аналізував, як вони будуть розмножуватися).
Але виявилося, що цей ряд чисел можна віднайти у природі. Цьому була присвячена пера сторінка. Бажаючі можуть познайомитися із її змістом за посиланням
Перша сторінка – математика у природі.
Друга сторінка – історія. Вона розповідала коротко про самого вченого, та час, у який він жив.
Третя, як ви вже зрозуміли – кролики!
Далі ми підійшли безпосередньо до математки.
Зовсім несподівано ми запропонували музичну сторінку. й допомогла нам Сашина скрипка!
А далі ще цікавіше!
Сторінка 6. Образотворче мистецтво.
Й нарешті – Сторінка 7. Людина.
Можливо саме в цей день дехто з нас чи наших друзів зрозумів, що математика – це мова життя, тільки треба навчитися розуміти цю мову, й творити свої чудові вірші! Бо навіть скрипка – чудовий давній інструмент створена на основі найскладніших креслень, що засновані на золотому перерізі.
Наприкінці ми всі представили глядачам авторів проекту – 6 Б клас!
Нагадуємо, якщо ви захочете познайомитися із текстом й презентаціями, переходьте за посиланнями на тематичні сторінки.
Фіналом й підсумком нашого проекту стало наше улюблене відео, про яке ми вже розповідали у публікації