Тиждень тому нам довелося стати самим вчителями. Спробувати, як готуватися до уроків та проводити їх.
Як навчатися так, щоб бути й розумним і здоровим? Які принципи фізичного здоров’я ми повинні знати, не хворіти?
Саме такі запитання ми з вчителями біології та математики поставили перед собою.
Три групи працювали над різними напрямками, готуючі інформаційні презентації. Це виявилося не так і просто!
Крім того, кожна група складала цікаву задачу на основі своїх досліджень.
Публікація презентацій та задач буде у статті: “Принципи фізичного здоров’я” – проектні роботи.
Виявилося, що урок можуть проводити одразу два вчителі. Такий урок називається бінарним! Основи здоров’я + математика!
На першій його частині (презентація проектів та змагання у моделюванні задач) було присутньо багато гостей.
Тож, коли ми виконували власну модель принципів фізичного здоров’я, наші вчителі також захищали свій проект!
А далі – математичний бій. Складно, але цікаво!
Усі задачі, що пропонувалися під час бою були складені на основі дібраних нами ж матеріалів.
Про фізкультхвилинку не забули! Наш улюблений танок, як завжди, танцювали разом.
Найскладнішою і несподіваною задачею стала оцінка. Вчитель запропонував нам самостійно оцінити участь кожного учня у роботі на уроках. Треба було врахувати й підготовку до уроку, й активність у розв’язанні завдань, у створенні моделей.
Підсумок підводили дуже грунтовно й зосереджено.
Але результатами усі залишилися довольні.
Виявилося, що вчителі навіть краще оцінили нашу роботу, ніж ми самі!
Але оцінки з обох предметів були виставлені відповідно думкам обох сторін – і учнів, і вчителів.
Зрозуміло, що не кожен урок буває таким різноманітним і насиченим, але ми й справді відчули на собі, як нелегко підготувати гарний урок! Від учителів ми отримали оплески за нашу роботу!
А найголовніше – відкрили для себе ще декілька сторінок книги здоров’я.