Бінарний урок. Репортаж з місця подій!

Бінарний урок. Репортаж з місця подій!
Захист проекту “Калорійність їжі”

Тиждень тому нам довелося стати самим вчителями. Спробувати, як готуватися до уроків та проводити їх.

Як навчатися так, щоб бути й розумним і здоровим? Які принципи фізичного здоров’я ми повинні знати, не хворіти?

Бінарний урок. Репортаж із місця подій.
Перша задача виявилася найскладніша!

Саме такі запитання ми з вчителями біології та математики поставили перед собою.

Бінарний урок. Репортаж з місця подій
Математична розминка “Розумний м’яч”

Три групи працювали над різними напрямками, готуючі інформаційні презентації. Це виявилося не так і просто!

Бінарний урок. Репортаж із місця подій.
Працюємо разом. Команда друга.

Крім того, кожна група складала цікаву задачу на основі своїх досліджень.

Бінарний урок. Репортаж із місця подій.
Задачі виявилися складними!

Публікація презентацій та задач буде у статті: “Принципи фізичного здоров’я” – проектні роботи.

Бінарний урок. Репортаж з місця подій
Обговорення моделі у першій групі

Виявилося, що урок можуть проводити одразу два вчителі. Такий урок називається бінарним! Основи здоров’я + математика!

Бінарний урок. Репортаж із місця подій.
Захист візуальної моделі. 3 команда

На першій його частині (презентація проектів та змагання у моделюванні задач) було присутньо багато гостей.

Бінарний урок. Репортаж із місця подій.
Наші гості були дуже уважні

Тож, коли ми виконували власну модель принципів фізичного здоров’я, наші вчителі також захищали свій проект!

Бінарний урок. Репортаж із місця подій.
Проект вчителів

А далі – математичний бій. Складно, але цікаво!

Бінарний урок. Репортаж із місця подій.
Один – за всіх, та всі – за одного!

Усі задачі, що пропонувалися під час бою були складені на основі дібраних нами ж матеріалів.

Бінарний урок. Репортаж із місця подій.
Над моделлю працює третя команда

Про фізкультхвилинку не забули! Наш улюблений танок, як завжди, танцювали разом.

Бінарний урок. Репортаж із місця подій.
Аріва! Танцюють усі!

Найскладнішою і несподіваною задачею стала оцінка. Вчитель запропонував нам самостійно оцінити участь кожного учня у роботі на уроках. Треба було врахувати й підготовку до уроку, й активність у розв’язанні завдань, у створенні моделей.

Бінарний урок. Репортаж із місця подій.
Візуальну модель захищає перша команда

Підсумок підводили дуже грунтовно й зосереджено.

Бінарний урок. Репортаж із місця подій.
Підведення підсумків. Перша група

Але результатами усі залишилися довольні.

Підведення підсумків. Друга група
Підведення підсумків. Друга група

Виявилося, що вчителі навіть краще оцінили нашу роботу, ніж ми самі!

Бінарний урок. Репортаж із місця подій.
Підведення підсумків. Третя група

Але оцінки з обох предметів були виставлені відповідно думкам обох сторін – і учнів, і вчителів.

Зрозуміло, що не кожен урок буває таким різноманітним і насиченим, але ми й справді відчули на собі, як нелегко підготувати гарний урок! Від учителів ми отримали оплески за нашу роботу!

Бінарний урок. Репортаж з місця подій
Оплески – оцінка за урок!

А найголовніше – відкрили для себе ще декілька сторінок книги здоров’я.

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.